behandeling Beauty Outline

Inpakken, vaccinaties, alles regelen met school en sponsors, presentatie voorbereiden: ik ben heel druk bezig met alle voorbereidingen. Want over minder dan 4 weken is het al zover!

Ook heb ik zaterdag een heerlijke behandeling bij de Beauty Outline gehad, een gezellige schoonheidssalon in de Koog. De Beauty Outline is één van mijn sponsors en de behandeling was een deel van de sponsoring. Terwijl ik in een zachte stoel lag werd mijn gezicht behandeld met een peeling, massage, masker enzovoorts. Ik viel bijna in slaap van de zachte muziek en de lekkere geuren. Toen ze klaar was en ik weer een beetje wakker was geworden kreeg ik ook nog eens een luchtje mee naar huis, met de toepasselijke naam Watermarine. Mijn gezicht is nog steeds superzacht en nu helemaal klaar voor 6 maanden zoute zeelucht!
Bedankt Martine! Wil je ook zo'n gezichtsbehandeling? Of permanente make-up, nagelstyling, fish spa of een andere behandeling? Kijk dan op de site: www.beautyoutline.nl.